Centrul de Service electronic-market.ro este responsabil pentru asigurarea garantiilor produselor.
Procedura de asigurare a garantiilor:
Receptia in Service
Produsele defecte, expediate catre Centru de Service, trebuie sa fie obligatoriu insotite de Numarul de Retur (Numar RMA), factura (copie)
Va rugam sa cititi instructiunile aferente acestui serviciu aici.
In cazul in care doriti sa aduceti personal produsul defect in Centrul nostru de Service, avem nevoie de o descriere completa a defectului semnalat, factura (copie).
Diagnosticarea
Diagnosticarea produsului se face in cel mult 24 ore de la receptia produsului defect in Centrul de Service. In cel mai scurt timp dar nu mai mult de 10 zile lucratoare de la receptie, Centrul de Service electronic-market.ro se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de functionare.
Remedierea
Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii.
Returul la client
Dupa readucerea produsului in stare de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul direct din Centrul nostru de Service sau sa solicitati expedierea sa prin curier.
Termenele de expediere sunt de 24 de ore in BRASOV, respectiv 48 ore in afara BRASOVULUI.
Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre consumator.