Livrare si returnare

Livrarea coletului dumneavoastra

Coletele sunt in general livrate in aceeasi zi dupa efectuarea comenzii sau a platii dupa caz cu un curier rapid (daca adresa de livrare se afla in zona I a acestuia de tarifare) Coletele sunt inregistrate cu un numar de urmarire.

Taxele de expediere includ taxele de manipulare şi ambalare, precum si costurile postale. Taxele de manipulare, ambalare si transport sunt fixe pentru curierii din lista noastra. Va sfatuim sa grupati cumparaturile intr-o singura comanda. Doua comenzi diferite vor fi impachetate separat si livrate separat, fiecare suportand taxa de expediere. Nu suntem raspunzatori de de coletele deteriorate sau pierdute de catre transportator. Acordam o grija deosebita pentru ambalarea produselor fragile. Ambalajele sunt bine dimensionate pentru produsele ce urmeaza a fi expediate.

10 de zile drept de retur

Cum functioneaza?

Dreptul de Retur in 10 de zile este valabil pentru persoanele fizice ce au achizitionat produse de la electronic-market.ro .Pentru a beneficia de returul produselor in 10 zile, trebuie sa completati pe pagina de contact la Subiect : "Formular Retur" si la celelalte campuri cu valorile necesare, cel tarziu in a 10-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Cererile completate dupa 10 zile calendaristice nu sunt luate in considerare.

Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat agreat . In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de catre cumparator si vor fi scazute din valoarea ce trebuie returnata cumparatorului.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

Produsele returnate trebuie să fie insotite de certificatul de garantie in original si copie a facturii de achizitie.

Pasii care trebuie urmati

1. Completarea pe pagina de contact Subiect:Formular Retur sau prezentarea personală in vederea returnarii produsului in locatia de unde acesta a fost achizitionat.

2. Veti primi un email cu formularul de retur in maxim 48 ore (zile lucratoare).
2. Trimiteti produsul cu Fan Courier impreuna cu formularul de retur.
3. Va rugam ca in momentul expedierii, sa aveti grija la:
- Mentionarea pe documentul de transport a numarului de retur (numarul inscris pe formularul de retur );
- Atasarea obligatorie a facturii (copie) si certificatului de garantie al produsului (original);
Inainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurati ca pe colet este aplicata o eticheta care sa contina urmatoarele informatii:

Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Str. Nr. Oras, Judet
Destinatar: Electronic Market
Adresa: Str. Zaharia Stancu, nr.9, 500167, jud.Brasov
Numar Retur: ****

Inlocuire sau retur bani

In functie de optiunea cumparatorului, banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre electronic-market.ro, in contul indicat la completarea formularului.

Exceptii

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate:
a. Licente software;
b. Consumabile;
c. Extensii de garantii;

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
d. Produsul a fost adus pe "comandă specială" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
e. Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
f. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
g. Echipamente ale caror consumabile au fost desigilate;
h. Licentele OEM activate (licente preinstalate pe diverse dispozitive);
i. Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
j. Produsele care prezinta semne de folosire, utilizere (zgarieturi, lovituri etc.)

De retinut

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau daca clientul a expediat produsul fara a obtine in prealabil numar de retur sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decat cel agreat, costul transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.

Aceast Drept de Retur in 10 de zile nu afecteaza in nici un fel drepturile legale de retur in 10 zile in cazul comertului la distanta.

La sediul firmei, produsele care se returneaza in baza dreptului de retur in 10 de zile, se vor returna conform urmatorului program:

Luni - Vineri: 9:30 - 17:00;

 

Renuntarea la cumparare

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.


Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.


Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.